علیرضا پرنگ پروفایل مدیرعامل

علیرضا پرنگ

باربرای فرزانگان با بیش از 20 سال تجربه خدمت رسانی در امور باربری و ترانزیت به سراسر کشور، عضو اتحادیه و ثبت برند کشوری در تلاش است تا بتواند خدمات هرجه بهتری به هم وطنان عزیز اراده نماید.

استفاده از خدمات بسته بندی شرکت‌های باربری چه کمکی به ما می‌کند؟

استفاده از خدمات بسته بندی شرکت‌های باربری چه کمکی به ما می‌کند؟

بسته بندی لوازم حساس منزل یا شرکت مانند تلویزیون، مانیتورها و لوازم شکستنی توسط همکاران ما بدلیل تجربه بالا و در اختیار داشتن انواع ابزار کمکی به عنوان ضربه گیر و همچنین بسته بندی وسایل به شکل حرفه‌ای، احتمال آسیب به اثاثیه حساس و با ارزش شما را هنگام اسباب کشی به حداقل می‌رساند.

عموما بسته بندی اثاث منزل و حتی لوازم شرکت و ادارات کاری وقت گیر و خسته کننده است که نیاز به چندین روز صرف وقت از جانب شما و دوستان و خانواده خواهد داشت. شما می توانید با سپردن امور بسته بندی خود به یک تیم مجرب، از هدر رفت این زمان جلوگیری کرده و بجای آن به فعالیت اصلی و کسب و کار خود بپردازید. با این کار از ایجاد خستگی، کوفتگی و مشکلات جسمی نیز جلوگیری می کنید.

بدلیل تجربه بیشتر و ابزار بهتر و همچنین پرسنل حرفه ای کار بسته بندی وسایل خانه بسیار سریع تر انجام می گیرد. زیرا همکاران ما در فرزانگان بار به خوبی می دانند که برای بسته بندی لوازم شکستنی چگونه عمل کنند، بسته بندی را از کدام بخش شروع کرده و در صورت نیاز مبلمان منزل را چگونه در نهایت دقت و سرعت بسته بندی آماده حمل کنند.

استفاده از خدمات شرکت اسباب کشی باعث می شود باربری و حمل اثاث شما نیز بسیار سریعتر انجام گیرد. زیرا کارگران حمل اصاصیه طبق تجربه می دانند از چه ابعاد کارتن ها یی استفاده کرده و چگونه اسباب و اثاثیه را بسته نمایند تا هم جای کمتری اشغال کنند و هم راحت تر حمل شوند.

ضمنا بسته بندی وسایل هرچه دقیق تر و اصولی تر انجام شود، باز کردن و چیدن آنها در منزل و مقصد جدید نیز سریعتر و راحت تر خواهد بود.

بصورت کلی با توجه به تمامی موارد گفته شده، همکاری با یک شرکت خدمات اسباب کشی حرفه ای از خستگی ایجاد آسیب جسمی جلوگیری کرده و احتمال آسیب رسیدن به لوازم خانه یا شرکت را به حداقل برسانید و به این ترتیب در زمان و هزینه نهایی اسباب کشی خود صرفه جویی کنید.